RSS

Gonoreea nu e cea mai rea

02 Iul

 

Îi pun plicul cu miarele în mâna ca o labă de urs. Pufăie din trabuc mulțumit. Cred și io. Nu cred că se mai aștepta să-i scoatem. Fumul mă irită, mai ales pentru că știu că fumează de paradă. Se crede în Nașul sau ceva, că se vede prea bine că nu trage în piept.

Chioru își pune niște hârtie igienică la nas, încă îi mai curge borșu.  Îi fac lui Cobra semn și mă duc la baie. Nu ne lasă să ne pișăm în a lui, de obicei o folosim pe a clubului, dar știu că nu o să comenteze nimic în seara asta.

Încăperea e mai puțin curată decât mă așteptam. Șterg cu o bucată de hârtie igienică oglinda. Ochiul drept e vânăt. Îl studiez atent și trag concluzia că nu e mare brânză. Atâta doar să nu curgă sânge. Mă spăl totuși atent și mă piș îndelung în veceul cu pete galbene pe bazin. Pe la mijlocul jetului mă gândesc la curul gol al lui Cobra lipit de colac și mă înfior. Trag apa și mă spăl îndelung cu săpun.

Când mă întorc Chioru stă pe margine scaunului și rânjește la Cobra ca o hienă care încearcă să fure o copită de antilopă din gura leului. Se aude o ciocănitură și intră Pește. Schimbă câteva cuvinte cu Cobra pe un ton scăzut. Ne face apoi semn să venim după el.

Ne duce într-un separeu și trage ușa glisantă când iese. Se aude BUG Mafia și pute a tutun și transpirație.

În mijlocul camerei stau pe un pat două doamne. Chioru își arată dinții lipsă.

Una din ele vine la mine și îmi pune mâna pe prohab. Se lasă în genunchi și îmi descheie fermoarul. Căcat.

Îmi transpiră ceafa și o împing înainte să-mi atingă pula cu limba. Chioru geme și mă uit în direcția lui. E deja cu mâna pe ceafa curvei lui și o împinge mai tare.

Mă uit la bruneta îngenucheată în fața mea. Are părul curat, dar asta nu înseamnă nimic. Se uită în sus la mine și observ că are urdori la ochi și buzele crăpate. Îmi calculez opțiunile. Nu am timp. Aud alt geamăt.

Vede că nu schițez niciun gest și atunci mi-o ia în mână și începe să o maseze. Are unghiile date cu ojă albă, dar se vede mizeria sub. Mă cutremur.

Mă uit iar la Chioru, care are ochii închiși și gâfâie.

Simt umezeală și căldură și știu că mi-a luat-o în gură. Încerc să mă relaxez. Sifilis. Dacă are răni în gură și mă zgârie cu dinții, poate SIDA. Chioru geme iar și văd că se împinge în gura ei.

Gonoreea nu e cea mai rea, știu că se tratează. Își dezlipește gura și văd un firișor de salivă care încă o mai leagă de pula mea flască. Îmi aruncă o privire și simt  o mâncărime. Herpes?

Chioru se împinge din ce în ce mai tare. Văd că i-a dat iar borșu pe nas, dar nu pare să observe. Curva îmi aruncă o nouă privire. O împing  într-o parte și Chioru deschide ochii și rânjește la mine. I-aș scoate și ultimii dinți, dar sângele care i s-a întins pe buză mă oprește.

Ies din cameră și merg la veceul clubului. Ignor privirile unui bețivan care se pișă lângă chiuvetă, mi-o scot și încep să o spăl.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Iulie 2, 2015 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
