RSS

Nu poți rămâne

25 Apr

Ascultă, tu nu știi, dar o să te privez în câteva minute de dreptul tău la viață, nu o să ți se dezvolte niciodată mâinile, universul nu o să-ți audă niciodată primul tău strigăt, pământul nu să-ți simtă niciodată primii pași, nu o să ți se pupe degețelul mic de la mâna stângă, nu o să simți niciodată o coroniță de flori pe cap, nu o să îți tai unghiile, nu o să mă privești niciodată în ochi, nu o să te julești la genunchi, nu o să iei niciodată amendă în tramvai, nu o să înjuri, nu o să săruți, nu poți să mă condamni pentru ce urmează să fac, nu ai fi avut o viață normală oricum, nu ar veni nimeni să te vadă cum te frămânți în pătuțul tău, la masa de Crăciun nu ne-ar chema, și dacă ne-ar chema, nu s-ar uita nimeni la tine, nimeni nu ți-ar aduce cadouri, verișorii tăi ți-ar striga răutăți, ai asculta pe la ușă ce zic despre tine mătuși grase cu părul scurt, bându-și ceaiul și scuipând bucăți de prăjitură printre cuvinte care ți-ar trasa dâre pe obraji, sămânța răului, copilul ăla blestemat, și ai veni la mine să mă întrebi, și eu m-aș gândi poate la același lucru, sămânță a răului, ai avut atâta forță cât să prinzi viață printre zbaterile mele, implorările, gemetele, mi-a rupt bluza, plânsetele, mă strânge de gât, leșinul de câteva secunde, e cu gura pe sânii mei, trezitul tot într-un țipăt, dezgustul, e în mine, rugămințile, Doamne Dumnezeule, să se termine mai repede, e acolo în mine și parcă nici nu a plecat când intră iar, nu mă lasă în pace, lasă-mă în pace, te rog, te rog nu mai intra iar, te rog,  la sfârșit mă lasă, dar rămâi tu, cum ai putut să rămâi, copil blestemat, sămânță a răului, când ți-ai face temele la birou și te-ai concentra să îți iasă S-ul buclat în două părți, eu m-aș uita la tine și m-aș gândi cum ai rămas, ai rămas, nu poți să rămâi, m-ar îngrozi primul tău țipăt, tu, copil cu rubrica necompletată în dreptul tatălui, nu aș putea să te las să sugi din pieptul meu, nu te-aș lăsa să dormi cu mine în pat, e vina ta, tu ai vrut să rămâi în mine, nu poți să rămâi până la capăt, vine asistenta, nu ai de ce să mă condamni,  nu poți rămâne, trebuie să pleci.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Aprilie 25, 2015 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
