RSS

Du-te dracu

13 Ian

Tu esti cel ciudat. Tu ma faci sa mor in interior cate putin cand te vad. De ce te mai vreau aproape oare? De ce vreau sa ma accepti?

De obicei stau departe de oamenii langa care ma simt aiurea. De ce insist? De ce mai vin la tine cand ma simt incompleta? Ca un pix fara pasta care mai sta din inertie pe masa. De ce de cate ori gresesc vreau sa fii tu cel care imi spune: „Nu-i nimic”? De ce alerg sa iti spun tie atunci si astept cu capul in jos sa imi spui ca ma ierti, desi fata de tine nu am gresit cu nimic? De ce nu imi spui niciodata ca ma ierti?

Cine dracu te crezi? Nu ai niciun motiv sa fii superior. Doar pentru ca stii ce vrei in viata nu te face mai bun ca mine. Doar pentru ca din intamplare esti in locul potrivit acum, si eu nu, nu it da niciun drept sa ma faci sa ma simt asa. Doar pentru ca eu te respect, te admir si te iubesc, nu iti da dreptul sa ma faci sa plang de cate ori sunt langa tine.

Poti sa te uiti la mine, te rog? Uita-te adanc in mine si spune ce vezi frumos. Uita-te la mine, fir-ai tu sa fii, si spune-mi ca ma vezi cu adevarat. Spune-mi ca nu trebuie sa ma schimb ca sa putem fii prieteni. Spune-mi ca nu trebuie sa fug de tine ca sa pot sa respir liber. Uita-te la mine.

Am renuntat sa lupt pentru atentia ta. Am obosit si ma face sa ma urasc si mai tare. Esti un tiran, si nici macar nu esti constient de asta. Vreau sa te scot din mine… Vreau sa plec de langa tine, dar nu fugind, pentru ca o sa ma intorc inapoi. Vreau sa plec incet, sigura pe mine, cum pleaca barbatii badass din filme in timp ce in spate explodeaza o cladire. Fara sa ma uit inapoi. Fara sa ezit, fara sa regret. Badass.

Renunt la tine. Si ca sa fie totul clar, iti zic: du-te dracu, nu am nevoie sa intru in sufletul tau. Si imi aprind si o tigara, pentru efect.

 

 

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Ianuarie 13, 2012 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
