RSS

Fericire

21 Dec

O noapte in club dupa care nu ramane decat o extenuare placuta, doar fizica.

O seara calma, cu laptopul in brate si tema la RL deschisa intr-unul din taburi. Camera 413. „We are one with the shadows” in fundal. Gust de prajituri pe buze. Clickuri calme din alte parti. Zgomotul tastaturii. Liniste. Siguranta. Caldura. Nu vreau sa uit.

Dimineata la 8. Colegele de apartament se pregatesc sa plece. Miroase a parfum. Rasete. O usa inchisa cu grija.

„Baga-mi-as pula in ma-ta” spus de un pusti de 8-9 ani altui pusti la fel de mare Se uita apoi speriat la mine, sa vada daca il stiu de undeva. Ii zambesc fara sa ma abtin. O sa ii para rau peste cativa ani ca a crescut.

Yuki se apropie pasnic dand din coada, sa vada ce am in plasa. Vecinul cu zambet timid: „Nu musca”.

Miroase a clatite.

Alanis Morisette imi aduce in minte sufrageria luminoasa de acasa, in care ma jucam cu 2 cercei de-ai lui mami in timp ce ea „se gandea la afaceri”.

Un cuplu imi explica 10 minute cum sa ajung in Argentin. Tot nu ajung unde trebuie.

Vanzatoarea ma pune la curent cu ce a zis tipa de la horoscop de pe Antena 3. „Cica nu o sa fie o saptamana buna, dar eu nu cred. Mi-am luat permisul ieri. Da’ tu ce zodie esti?”

Mi se inchid usile de la metrou in fata. Apoi se deschid din nou.

Cand nu ma asteptam, mi-a ciufulit parul.

Postasul flirteaza cu mine iar.

Alexandra imi arata manusile rosii. Apoi caciulita, apoi ghetutele. Intr-un final, isi scoate manusile si ma ia de mana.

 

 

 

 

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Decembrie 21, 2011 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
